Parkinson Vereniging

Forum Parkinson Vereniging
Het is nu vr maart 29, 2024 8:29 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: wia keuring
BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2011 4:50 pm 
Offline

Geregistreerd: di feb 10, 2009 11:20 am
Berichten: 2
Ik ben 52 jaar en 4 jaar geleden is door de neuroloog vast gesteld dat ik de ZvP heb, ik maak mij zoals velen zorgen om de
toekomst(werk) vooral nu omdat ik veel last heb met lopen(rechtse been wil niet zo goed meedoen) en mijn rechtse arm/hand is bijna altijd stijf(de medicijnen werken maar vrij kort),en daarbij heb ik nog andere kwaaltjes dankzij de ZvP.
Ik heb altijd met plezier mijn werk gedaan maar de laatste tijd wordt het toch wel zwaar, lichamelijk en geestelijk, mijn
beroep is procesoperator volcontinu.
Ik zou graag reacties van mensen willen zien die al voor de wia keuring zijn geweest en wat hun ervaring/beroep/en
keurings resultaat is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: wia keuring
BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2011 8:55 pm 
Offline

Geregistreerd: do apr 03, 2008 9:44 pm
Berichten: 33
Woonplaats: Gouda
Ik ben twee maal gekeurd door een WIA-arts; de eerste keer was erg vervelend, de tweede keer kende ik de gang van zaken. Mijn ervaring is dat je je niet beter voor moet doen dan je bent. Mij werd gevraagd: "wat zijn uw beperkingen en waarom kunt u daarmee niet werken"? De aandoening was niet belangrijk, het ging om de beperkingen.
Zorg met je werkgever voor een goed dossier. Bekijk de site van het UWV, ook de brochures en formulieren. Wees helder in je verslag wat je wel en niet kan op je werk; wees ook heel helder wat je thuis nog kan en doet. Hoelang je moe bent van een werkdag, in uren? de volgende dag?
Op de website van de Patienten Vereniging staat in het rechterkader een rij mogelijkheden;klik op 'links'.
Daarna op "Parkinson en Werk". Daar vind je veel informatie op.

groet,Agnes


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling