Parkinson Vereniging

Forum Parkinson Vereniging
Het is nu do maart 28, 2024 12:21 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jan 17, 2013 1:22 pm 
Offline

Geregistreerd: do jan 17, 2013 1:09 pm
Berichten: 1
Op 12-1-2013 verscheen onderstaand bericht in de media:
http://www.nu.nl/algemeen/3002183/gokve ... rgoed.html

Ook mijn vader gebruikte Permax (is óók 69 jaar!) heeft heeft veel geld vergokt waardoor veel ellende veroorzaakt is en mijn moeder uiteindelijke van hem gescheiden is.

Omdat hij Permax gebruikte en een verband met gokken niet onaannemelijk leek is hij op andere medicijnen gezet door zijn neuroloog.
Wij als kinderen willen graag erkenning van de ontstane ellende in de periode dat mijn vader Permax gebruikt heeft.

Wie kan me vertellen wat wij kunnen doen?
Doet de Parkinson Vereniging hier (al) iets mee of zijn er particulieren/lotgenoten die op dit forum met mij van gedachten willen wisselen of die tips hebben?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo maart 16, 2014 11:30 pm 
Offline

Geregistreerd: zo maart 16, 2014 11:00 pm
Berichten: 1
Hallo Ena,

Ik niet spreekt goed Nederlands . Mischien ik probeeren . Ik spreekt goed engels mischien ik probeer Nederlands en engels.
Mijn man heeft hetzelfde situatie.

Sorry, I have to type in English. I am married to a man who has a parkinson and he got at in his 40's . Back in those years, he took a medicine that have caused him to gambling addiction .

I don't know how we can solve this problem too. We are in big debts and the government here cannot help us on how to pay this big debts. The amount is so big that is impossible to pay even for lifetime.

I am looking for an organization or any lawyer who can help us with this . We cannot afford to pay a lawyer , everything is expensive here in the Netherlands . IS there anyone here , please help us.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling