Parkinson Vereniging

Forum Parkinson Vereniging
Het is nu di maart 19, 2024 9:53 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Behandelen
BerichtGeplaatst: zo okt 25, 2009 6:04 pm 
Offline

Geregistreerd: vr maart 14, 2008 4:53 pm
Berichten: 77
In de anderhalf jaar na de herstart van dit forum, hebt u allen met uw vragen, tips en ervaringen geweldig veel nuttige informatie bijeen gebracht. Zoveel, dat het moeilijk werd om dingen terug te vinden.
We hopen dat door een aantal onderwerpen samen te voegen, dit forum bruikbaarder wordt.
Het betreft voornamelijk een ordening naar geneesmiddel of therapie. Soms ook is een vraag het bindende element (Mijn neuroloog begint na een aantal jaren aan de diagnose te twijfelen en wil een scan maken. Of: Wanneer begin je met medicatie? Of: Ik lees de bijsluiter van een middel dat me is voorgeschreven en ik schrik er van!)

De deelnemers aan dit forum hebben gemeenschappelijk dat ze de ziekte van Parkinson hebben, een variant daarvan, of dat ze zorgen voor iemand met deze aandoening. Sommigen weten er wel aardig wat van af, anderen laten vooral hun hart spreken.
Een bezoek aan dit forum kan dan ook nooit een bezoek aan of overleg met de eigen arts vervangen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Behandelen
BerichtGeplaatst: zo okt 25, 2009 6:22 pm 
Offline

Geregistreerd: za apr 25, 2009 10:07 am
Berichten: 247
Beste Jaap,

Prima initiatief, goed werk.
Het is fijn te zien dat PPV actief blijft met het forum, hopende dat het forum nu vaker
bezocht wordt.

m.vr.gr.
Rob


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling