Parkinson Vereniging

Forum Parkinson Vereniging
Het is nu do maart 28, 2024 4:35 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: dbs operaties
BerichtGeplaatst: vr jul 08, 2011 9:49 pm 
Offline

Geregistreerd: wo jan 26, 2011 11:03 pm
Berichten: 2
Beste mensen goedendag,

Mijn vrouw heeft 7 jaar parkison en is een tweede fase ingegaan in deze fase komen de off periodes op onregelmatige tijden,
de neuroloog heeft het medicijn schema aangepast en behandeld haar nu met madopar en sifrol , tevens krijgt zij apomorfine spuiten om de off periodes op te vangen.

In een gesrek met onze neuroloog is de DBS opratie aan de orde gekomen en hij heeft aangegeven dat dit voor mijn vrouw wel eens een goede oplossing zou zijn, ze is per slot van rekening nog jong. Hij heeft ons wel verteld dat er voor en nadelen aan vast zitten, en wil ons verder bergeleiden via een parkison verpleegkundige wat een goede zaak is.

Graag zouden we in contact komen met mensen die deze operatie hebben ondergaan en zouden wij van deze mensen willen weten wat hun ervaringen hiermee zijn namelijk de voor en nadelen van deze operatie

wij hebben van een vrouw van 42 of 43 jaar bericht gehad via mail maar helaas is onze computer overstuur geraakt en zijn we dit e-mail contact kwijt deze vrouw is geopereerd en heeft hele goede ervaringen met dbs graag zouden we nog een sin contact komen met deze vrouw om te horen hoe het gaat

u kunt u boodschap op deze site neerzetten maar u mag ons ook mailen naar hjvdgroep@gmail.com

hartelijk dank alvast voor u reactie


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: dbs operaties
BerichtGeplaatst: di sep 20, 2011 3:46 pm 
Offline

Geregistreerd: wo jul 01, 2009 8:28 am
Berichten: 56
Woonplaats: oosterhout nbr
hallo,

Ook mijn neuroloog is een voorstander voor een DBS operatie,ook
omdat ik nog jong ben en dat bij mij geen medicatie helpt,althans
niet aanslaat.
Hij stelt voor om er eens goed over na te denken,maar heb toch wel
een ontzettende angst,voor zo'n operatie.

Ook ik zoek mensen die deze operatie al zijn ondergaan en hoe de ervaringen
zijn.

Ik hoor het graag,
groetjes Jacqueline


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: dbs operaties
BerichtGeplaatst: wo sep 21, 2011 8:08 am 
Offline

Geregistreerd: di apr 01, 2008 7:30 pm
Berichten: 126
Woonplaats: Sprang-capelle
Op donderdag 22 september is er een DBS bijeenkomst in het Elisabeth ziekenhuis in Tilburg, misschien is dit iets voor jullie.
Het staat in de Laatste Papaver
groetjes Anita


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: dbs operaties
BerichtGeplaatst: vr sep 30, 2011 8:24 am 
Offline

Geregistreerd: ma jul 27, 2009 12:25 pm
Berichten: 8
Goedemorgen,

Mijn man heeft maandag 19 september een DBS operatie ondergaan. Ging prima, zijn bewegen is 200% verbeterd, hij loopt weer rechtop en heeft totaal geen last meer van freezing.
Maar hij heeft er nu last van dat hij bepaalde dingen niet meer kan. Hij weet totaal niet meer waar zijn afstandsbedieningen voor zijn. Kan zijn medicijnen niet meer zelf verzorgen.
Heeft iemand hier ervaringen mee. Ik hoop dat het overgaat.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: dbs operaties
BerichtGeplaatst: zo okt 23, 2011 2:14 pm 
Offline

Geregistreerd: zo okt 23, 2011 1:45 pm
Berichten: 1
op 20 september ben ik ook geopereerd en wist in het begin ook niet meer hoe de telefoon of een afstands bediening werkte maar dat is nu weer voorbij.ook werd ik vaak s'nachts wakker en wist ik niet meer hoe laat het was , ik zag wel dat er 1 uur stond maar had geen idee hoe laat dat het dan was en hoe lang de nacht nog duurde dus ook niet hoe het nu moest met de medeicijnen, maar ook dit is weer goed gekomen. het enigste waar ik nu nog last van heb is spierpijn in mijn hele lijf en hoop dat dit ook snel minder word of helemaal overgaat.

gr truus


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 54 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling