Wassenaar,08-12-2011 Betreft: klachtenbrief L.S, Reeds jarenlang maak ik tot tevredenheid gebruik van de Duo Dopa pomp. Ik schreef over de Duo Dopa pomp voor het patiëntenblad Papaver een lovend artikel. Echter mijn pomp gaf recent aan dat er onderhoud gepleegd diende te worden. Telefonisch werd ons meegedeeld dat er per bode een nieuwe pomp gezonden zou worden. Wie schets onze verbazing dat bij ontvangst van de nieuwe pomp de beginwaarden NIET in overeenstemming waren met de ons bekende waarden. Na telefonisch gereclameerd te hebben, werden wij te woord gestaan door een medewerkster die helaas niet op de hoogte bleek van de werkzaamheden van de pomp. Terwijl mijn vervoer al stond te wachten voor de deur, moest ik opnieuw mijn OUDE pomp aankoppelen. Gevolg veel onnodige stress en spanning die ik als Parkinson patiënt echt wel kan missen. Deze brief schrijf ik om te voorkomen dat volgende gebruikers zich in een soortgelijke vervelende situatie gaan bevinden. Hoogachtend, JCh. Bogers
_________________ met frisse tegenzin accepterend wat niet meer kan en nu de energie richtend op wat nog wél kan
Laatst bijgewerkt door Gast op do sep 08, 2011 9:31 am, in totaal 1 keer bewerkt. |
Namen van behandelaars/organisaties mogen niet worden genoemd. |
|