Parkinson Vereniging

Forum Parkinson Vereniging
Het is nu do maart 28, 2024 5:52 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Voorstellen
BerichtGeplaatst: zo okt 06, 2013 9:17 pm 
Offline

Geregistreerd: zo okt 06, 2013 5:54 pm
Berichten: 1
Hallo ben Annie 66jaar getrouwd en 2kinderen 4 kleinkinderen
Even een klein verhaaltje
Heb sinds ongeveer 1 1/2 jaar problemen met opstaan (opstart klachten) noemen ze dat ?
Moeilijk omrollen in bed pijn in mijn schoeders ,en nek , slikklachten ,moeilijkheden met lopen,uit balans ,alles gaat veel trager mijn geheugen gaat achteruit (krijg nog eengeheugentest) mijn humeur ??? Schudden met mijn hoofd in ruststand s,avonds. Bij de TV zieden mijn kl k.
Aanvallen van ontzettende moehied wil ik het liefste naar bed gaat wel weer over maar alles is me dan teveel wil ik alleen nog maar zitten, heb ook zweetaanvallen, durf ook niet meer te fietsen gevallen mijn enkel gebroken,
Ben doorgestuurd door de huisarts naar een Neuroloog heb een TC scan gehad en een onderzoek in het AZM Maastricht conclusie Parkinson ?? Mijn Moeder had Ook parkinson maar dan tremoren van de handen ging op het laatste helemaal voorover lopen was zo zielig.met en oudste zus ook maar die heeft ook geen beven zit in een rolstoel voor het moeilijk lopen
Nou ben ik een tijdje bezig geweest wel medicijnen geen medicijnen ik was toch wel in de war van alles
Maar het ging steeds erger worden en vanaf afgelopen vrijdag gestart met medicijnen
Ben nu bezig met 1tablet per dag sinemet 62.5
Dan volgende week 2 tabl. En week 3 3tabl.. Nou vind ik zelf dat het al wat beter gaat .
Heeft er soms nog iemand hier ervaring mee ? Zou graag met iemand willen praten hierover die dit ook herkend ?veel groetjes van Annie :roll:

Heb 2x per week therapie en ga 1x per week 1 uur zwemmen !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Voorstellen
BerichtGeplaatst: di okt 29, 2013 5:53 pm 
Offline

Geregistreerd: do jan 17, 2013 9:51 pm
Berichten: 2
dag,

zou graag een reactie willen geven, ben ook 66 jaar en weet nu twee jaar dat ik parkinson heb, heb verschillende keren Sinemet geprobeerd, maar heb veel last na de bijwerkingen, heb nu madomar gekregen, maar nog niet gebruikt, wie heeft hier ervaringen mee?

rijnie mol


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 54 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling