Parkinson Vereniging

Forum Parkinson Vereniging
Het is nu vr jan 28, 2022 5:22 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di apr 08, 2014 8:55 am 
Offline

Geregistreerd: za jan 28, 2012 11:36 am
Berichten: 20
Woonplaats: Bedum
Sinds ik sinemet gebruik, 3x daags 187,5 mg heb ik last van een slingerhoofd.
dit begint na ongeveer 30 min na inname medicijnen, en duurt tot ongeveer 1 1/2 a 2 uur. daarna heb ik er geen last meer van, tot de inname van de volgende pillen.
Hiervoor had ik symmetrel (2 x daags 100 mg) van de neuroloog gekregen, maar na ongeveer een 1/2 jaar gebruikt te hebben was er geen verbetering.
Op advies van mijn neuroloog maar weer gestopt, en nu alleen verder met sinemet.

De eerste dagen heb ik nu langer last van mijn hoofd, ga af en toe wazig zien en ik krijg meer last van trillingen in mijn arm/hand.

Wie heeft de zelfde ervaring, en wat was de oplossing.
Je wordt er doodmoe van.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di aug 12, 2014 11:22 am 
Offline

Geregistreerd: ma jun 25, 2012 2:28 pm
Berichten: 3
Beste lotgenoot,
Ja deze kwaal heb ik ook bij dit medicament gehad. meteen bij de eerste tablet.
Ik weet hoe je je dan voelt,. IK werd er ook gek van en heb een nekkraag omgedaan.
Ook dit hielp niet en ik ben na enkele tabletten dan ook meteen weer ermee gestopt die nog in te nemen.
De neuroloog zei ik moest er nog aan wennen maar neen ik niet
Ik ben toen naar een andere neuroloog in België gegaan en deze heeft mij andere medicijnen gegeven ( wel onder
controle door mij een week op te nemen )
Ik hoop dat het U nu beter gaat want ik zie de vraag van U is al een tijdje geleden gesteld
groetjes mevr H. Breuer


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za aug 23, 2014 12:46 pm 
Offline

Geregistreerd: vr apr 11, 2008 9:44 pm
Berichten: 64
Dat akelig schudden in mijn hoofd kwam volgens mij door de Sinemet. Maar de neuroloog vond dat onwaarschijnlijk en verhoogde de Sinemet. Dat heb ik een kleine week vol gehouden maar ik werd slechter en slechter. Toen heb ik bij de neuroloog bepleit om de Sinemet helemaal weg te laten.Het was moeilijk de neuroloog te overtuigen maar deze keer heb ik vol gehouden.
Nu zijn we 8 maanden verder en het gaat nog steeds zonder dat akelig schudden ( dat is er wel als ik een ontsteking bijv. blaasontsteking heb)
En dat er in de Stalevo die ik nu gebruik ook Sinemet zit : dat zal best maar voor mij geen Sinemet meer!!Neuroloog tevreden, ik tevreden; over een half jaar terugkomen.

Groetjes en sterkte met alles Corry


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling