Parkinson Vereniging

Forum Parkinson Vereniging
Het is nu do apr 25, 2024 3:45 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo sep 08, 2010 2:12 pm 
Offline

Geregistreerd: ma aug 09, 2010 9:06 pm
Berichten: 2
Beste lezer,

sinds mijn 7e jaar is er iets met mijn vader (ik ben inmiddels 32). Beetje bij beetje werd duidelijk wat ie heeft: Parkinson. Toen was er weinig over bekend en helaas ook weinig aan te doen. Jaar na jaar werd het slechter en inmiddels is mijn vader niet meer thuiswonend: hij verblijft permanent in een verpleeghuis.

Mijn moeder had vroeger eerst de zorg voor haar kinderen en later voor haar man. Haar wereld is hierdoor heel klein gebleven. Ze is somber over de toekomst, heeft eigenlijk geen sociaal leven. Mijn vader is in mei 60 geworden, zijzelf is net 59. Betekent ook financiele onzekerheid, wat ook weer een boel zorgen met zich meebrengt. Ik help haar zover ik kan, maar ik moet ook mezelf in bescherming nemen. Het zou mooi zijn als ze andere mensen leert kenne, zodat haar wereldje wellicht ietsje groter wordt.

Ze is wel bij maatschappelijk werk geweest om te praten, maar ziet ze het nut niet van in. Haar man krijgt ze er niet mee terug en ze voelt zich niet begrepen. Ze is ook bij de GGZ (geweest), maar ook hier ziet ze het nut niet van in.

Wat ze eigenlijk wil is praten met iemand die in eenzelfde soort situatie zit: partner heeft parkinson en verblijft in verpleeghuis.
Is er iemand die mijn moeder hiermee kan en wil helpen? Is er iemand die ook in zo'n zelfde situatie zit?

Ik hoop het.

Alvast bedankt voor je reactie!

Met vriendelijke groet,
Suzanne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 13, 2010 7:59 pm 
Offline

Geregistreerd: ma sep 13, 2010 7:53 pm
Berichten: 1
Hallo,

Ik werk als hulpverlener bij een GGZ instelling en heb een client in zorg die exact zoekt wat U beschrijft en in dezelfde situatie lijkt te zitten.
Uiteraard kan ik via internet geen verdere info geven ivm privacy.
Ik zal haar morgen bellen en als tip deze website aan haar doorgeven, mogelijk neemt ze dan contact met U op via deze site.

met vriendelijke groet,

Ger.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di sep 14, 2010 10:56 am 
Offline

Geregistreerd: ma aug 09, 2010 9:06 pm
Berichten: 2
Hoi Ger,

dat zou hartstikke mooi zijn! Mocht je meer informatie of gegevens nodig hebben, hoor ik dat graag van je.

Groeten,
Suzanne

--------------------
Helaas bleek dit mijn moeder te zijn, zoals al verwacht haha. De oproep blijft dus staan!!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 63 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling