Parkinson Vereniging

Forum Parkinson Vereniging
Het is nu zo apr 28, 2024 4:33 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Overlijden Theo Hin
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 11:14 am 
Offline

Geregistreerd: di apr 08, 2008 10:36 am
Berichten: 261
Woonplaats: wassenaar
Zojuist vernam ik het droeve nieuws van het overlijden van Theo Hin. Hij was de drijvende kracht achter de Parkinson bewegingsgroepen. Ik schreef vor papaevr een inetrvieuw over hem da ik alnos zal publiceren
nadere informatie bij Hans Celie
Tel 0252534550 crematie woensdag

_________________
met frisse tegenzin accepterend wat niet meer kan en nu de energie richtend op wat nog wél kan


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Overlijden Theo Hin
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 3:20 pm 
Offline

Geregistreerd: di apr 08, 2008 10:36 am
Berichten: 261
Woonplaats: wassenaar
Subject: Fw: Beste Theo en Florence Hin brief aan de verleden week overleden Theo HIn



Beste Theo en Florence,



Terwijl het voetbal op de televisie bezig is met de have finale van de Wereld Cup in Duitsland, neem ik even de tijd om jullie via een bevriende koeriersdienst een berichtje uit Wassenaar te sturen.

Het zal daar in Ghana ook wel flink in de belangstelling staan; voetbal is in heel Afrika een levendige gebeurtenis heb ik me laten vertellen.

En zijn de Nederlanders daar nog een beetje populair?



Dank voor de mooie Ghanese kaarten die we in goede orde ontvangen hebben op AFP en die gretig van hand tot hand gingen, waarbij sommige met enige jalousie naar de mooie plaatjes hebben gekeken.

Maar aangezien ik zelf enkele jaren in de tropen heb gewoond, heb ik in de mooie omgeving de schoonheid van het land en de mensen leren waarderen, maar ben ik mij ook zeer bewust van de andere kanten van de “Bounty illusie.”



Wij zijn allemaal erg benieuwd hoe het jullie vergaat en of de temperatuursomschakeling nog een beetje te doen is?

Ook zijn wij natuurlijk erg benieuwd of Theo echt rust heeft genomen, of dat er binnenkort sprake is van een Parkinson Vereniging in Ghana?

Wel zijn er naar verluid al aardig wat vrijwilligers uit Katwijk die in dat geval gaarne willen assisteren bij het opzetten van Bewegingsgroepen aldaar. (grapje dat hier de ronde doet!)

_________________
met frisse tegenzin accepterend wat niet meer kan en nu de energie richtend op wat nog wél kan


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Overlijden Theo Hin
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 3:57 pm 
Offline

Geregistreerd: di apr 08, 2008 10:36 am
Berichten: 261
Woonplaats: wassenaar
Beste Theo en Florence,



Terwijl het voetbal op de televisie bezig is met de have finale van de Wereld Cup in Duitsland, neem ik even de tijd om jullie via een bevriende koeriersdienst een berichtje uit Wassenaar te sturen.

Het zal daar in Ghana ook wel flink in de belangstelling staan; voetbal is in heel Afrika een levendige gebeurtenis heb ik me laten vertellen.

En zijn de Nederlanders daar nog een beetje populair?



Dank voor de mooie Ghanese kaarten die we in goede orde ontvangen hebben op AFP en die gretig van hand tot hand gingen, waarbij sommige met enige jalousie naar de mooie plaatjes hebben gekeken.

Maar aangezien ik zelf enkele jaren in de tropen heb gewoond, heb ik in de mooie omgeving de schoonheid van het land en de mensen leren waarderen, maar ben ik mij ook zeer bewust van de andere kanten van de “Bounty illusie.”



Wij zijn allemaal erg benieuwd hoe het jullie vergaat en of de temperatuursomschakeling nog een beetje te doen is?

Ook zijn wij natuurlijk erg benieuwd of Theo echt rust heeft genomen, of dat er binnenkort sprake is van een Parkinson Vereniging in Ghana?

Wel zijn er naar verluid al aardig wat vrijwilligers uit Katwijk die in dat geval gaarne willen assisteren bij het opzetten van Bewegingsgroepen aldaar. (grapje dat hier de ronde doet!)



Ik heb me voorgenomen om niet teveel over de besognes van het dagelijkse wel en wee van de bewegingsgroepen te praten, maar wilde toch nog even laten weten dat het hier in Wassenaar allemaal prima verloopt.

We hebben iedere week ongeveer 8 Parkies uit Wassenaar onder de bezielende leiding van Gabrielle Rovers, en hebben ook al een eigen website gekregen, waarvoor Irene van Rooijen binnenkort mooie foto’s komt schieten.

Verleden week is Ignez bij ons op bezoek gekomen en dat was heel leuk.



Heb jullie daar internet:

Dan kun je kijken op www.areofit.nl/medisch/parkinson

_________________
met frisse tegenzin accepterend wat niet meer kan en nu de energie richtend op wat nog wél kan


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 40 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling