Parkinson Vereniging

Forum Parkinson Vereniging
Het is nu do maart 28, 2024 4:53 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: radeloos
BerichtGeplaatst: za jun 04, 2011 2:23 pm 
Offline

Geregistreerd: za jun 04, 2011 2:11 pm
Berichten: 1
Mijn vriend (we zijn niet getrouwd) is nu 44 jaar en kreeg met 37 jaar te horen dat hij parkinson had. Ik heb er veel over gelezen, maar achteraf toch eea sterk onderschat. een korte schets;

In 2009 had ik het gevoel dat het niet meer mijn man was. harteloos en medogenloos. Hij liet mij geloven dat het de ziekte was. achteraf bleek dat hij een affaire had met een 20 jarig jonger meisje. ( het buurmeisje notabene) Ik was zwanger van ons 3e kindje. twee x is hij stiekem op vakantie geweest totdat eea uitkwam. een grote ravage, mag ik wel stellen. was radeloos, 3 kindjes 8, 6 en twee weken oud. Hij had spijt en wist niet hoe het kon. na de nodige tranen nogmaals geprobeerd. Nu een jaar verder........in plaats van vertrouwen opbouwen heeft hij het grondig kapot gemaakt. bovenstaande is nogmaals 3x met andere dames voorgevallen. Blijkt dat bij 1% van met name de jongere mannen met de ziekte van parkinson een sterk libido gehalte te krijgen. Echter ik ken hem niet meer. althans dit is afwisselend, soms gevoelig en soms medogenloos. Hoort dit echt bij de ziekte, leugens en bedrog???? Ik heb het gevoel dat ik in strijd kom met mijn loyaliteit. iemand die een ziekte heeft en hier ook niets aan kan doen, kan ik niet in de steek laten. Echter verder leven met leugens en bedrog is ook niet mogelijk.....het is nogal persoonlijk, maar ben echt radeloos


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: radeloos
BerichtGeplaatst: za jun 04, 2011 3:01 pm 
Offline

Geregistreerd: do feb 10, 2011 5:49 pm
Berichten: 72
Hallo,

Wat een rotsituatie, vooral indien je nog van hem houdt.
Of Parkinson zelf libidoverhogend werkt, durf ik niet te zeggen.
Ik weet wel dat er bepaalde Parkinsonmedicijnen zijn die dat effect hebben. Dat kan zelfs hele extreme vormen aannemen.
Heeft hij medicijnen? Zo ja, lees er de bijsluiter eens op na. Als het door de medicijnen zou komen, kun je het misschien bespreken met de neuroloog. Die zou dan eventueel andere medicijnen kunnen voorschrijven.

Sterkte!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling