Parkinson Vereniging

Forum Parkinson Vereniging
Het is nu di apr 16, 2024 6:20 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo okt 16, 2013 5:49 pm 
Offline

Geregistreerd: wo okt 16, 2013 5:43 pm
Berichten: 1
Ik ben Alex en ben 21jaar

Het is begonnen zo'n 6 maanden geleden toen had ik plots van de ene op de andere dag hoofdpijn ben toen naar de dokter gegaan bleek een te lage bloeddruk te zijn, niet dus want na 2maanden ben ik weer gegaan omdat die hoofdpijn dus niet weg ging. Nu die heeft 9x kine voorgeschreven voor vaste nekspieren zat inderdaad vast zei de kine maar nu na die beurten nog altijd last van hoofdpijn nekpijn maar nu ook last van schouderpijn en spierpijn en gewrichtspijn met wazig zicht.
Dus als ik bv type en ik type een tekst van een zin dan doet mijn arm al pijn van het typen ook in mijn benen heb ik die pijn en zwakte maar soms heb ik ook tintelingen in vingers en voeten en ook dat mijn hand trilt en bewegingen wil maken die ik niet wil. Heb ook last gekregen van spierkrampen maar dokter vind het niet nodig voor verder onderzoek en zegt dat het komt voor de angst voor een dodelijke ziekte.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 25, 2013 12:02 pm 
Offline

Geregistreerd: vr feb 20, 2009 9:38 am
Berichten: 6
Woonplaats: Amsterdam
Je maakt je ongerust en of dat nou terecht of onterecht is, moet niet uitmaken. Er zijn mensen die zich regelmatig en overmatig ongerust maken over hun gezondheid. Deze angststoornis leeft vaak op bij grote dagelijkse spanningen. Met is er dan ten onrechte ervan overtuigd aan een ernstige ziekte te lijden en die angst beheerst de gedachten. Wat dan helpt is om gewoon gericht onderzoek te doen, dát alleen kan geruststellen. Is er niets aan de hand, pak dan je leven weer op en ga eens na of je niet te veel onder spanning staat, houdt je agenda luchtig en zorg voor ontspanning.
Ga opnieuw met je huisarts in gesprek, of de klachten nu van 'hypochondrische' aard zijn of dat er echt iets aan de hand is, dat wordt dan wel duidelijk, daarna kun je met je huisarts je volgende stap kunnen bespreken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr maart 07, 2014 9:49 pm 
Offline

Geregistreerd: ma maart 03, 2014 10:07 pm
Berichten: 10
Hallo rambomambo

Ik zit pas op het forum en lees je bericht. Ik vind dit heel erg voor je. Dat je je zorgen maakt vind ik heel normaal hoor. Ik weet niet hoe het nu met je is en of je nog weleens op het forum zit.
Mijn mening is dat je toch serieus moet worden genomen en waarom stuurt jouw huisarts jou niet door voor verder onderzoek.
Dan ben je misschien gerust gesteld. Je hebt best veel klachten.
Zelf heb ook parkinson,maar ik ben inmiddels bijna 60 en weet het sinds 2006 en ik heb het eigenlijk al langer.
Ik heb een dochter van 28 jaar en die is ook weleens bang dat ze die vervelende ziekte heeft. Ook omdat haar fijne motoriek niet zo goed werkt.
Mijn man zijn broer en zus hebben het ook en ik vermoed dat mijn man het ook heeft. Dit weet ik bijna wel zeker, omdat hij dezelfde symptomen heeft als ik. Maar hij vindt het niet nodig om naar de huisarts te gaan en dat is zijn keuze.
Ik zou graag van je willen weten hoe het nu gaat. En laat je niet afschepen hoor, want er wordt al snel gezegd dat het tussen je oren zit en vooral omdat je nog zo jong bent.
Ik wil je heel veel sterkte toewensen en misschien dat ik nog iets van je hoor.

Groetjes Annewieke.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling