Parkinson Vereniging

Forum Parkinson Vereniging
Het is nu di maart 19, 2024 1:33 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di feb 21, 2012 5:58 pm 
Offline

Geregistreerd: wo jan 18, 2012 5:12 pm
Berichten: 5
Mijn vader van 70 heeft in augustus 2011 gehoord dat hij parkinson heeft en voor hem is nu zijn leven voorbij vindt hij. Hij is een ontzettende sportman met marathons lope en wielrennen en mountainbiken. Nu heeft hij wel de pech dat in december 2011 ook nog eens prostaatkanker bij hem werd geconstateerd. Inmiddels is hij geopereerd en herstellende hiervan. Ook heeft hij nu neuropathie in armen en benen. Ik begrijp best dat het voor mijn vader moeilijk is om dit allemaal te verwerken. Waar wij als familie moeite mee hebben is dat hij ontzettend negatief is en volgens ons depressief is. Hij huilt ontzettend veel. Tuurlijk is parkinson heel erg maar hij trilt. Ok dan trilt hij, hij kan nog lopen, fietsen, praten en denken. Ik vind het erg moeilijk om met zijn negativiteit om te gaan. Om steeds te moeten horen dat zijn leven naar de kl**** is zoals hij zelf zegt. Die prostaatkanker zit hij niet mee maar de parkinson vindt hij heel erg. Hij takelt af zegt hij. Maar hij kan nog genoeg mooie jaren hebben met mijn moeder en ons. Hij schaamt zich ook voor ons. Maar je moet erg goed kijken om te zien dat hij trilt en parkinson heeft. Vindt het zo zonde dat hij het zo moeilijk voor ons maar zeker ook voor zichzelf maakt. Soms denk ik hij wil aandacht en zwelgt in zelfmedelijden. Maar als je dan over antidepressiva begint wil hij ook niet. Maar zo kant het gewoon niet langer. Wie herkent dit????


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling