De Parkinson Patiënten Vereniging ontving onderstaand bericht van Meldpunt Consument en de Zorg:
Beste mevrouw, mijnheer,
Het Meldpunt Consument en de Zorg organiseert van 21 tot 29 april de meldactie 'hoe klantvriendelijk is uw ziekenhuis?'
Wordt u met respect behandeld door zorgverleners in uw ziekenhuis? Moet u lang wachten of wordt u juist snel geholpen? Krijgt u goede informatie?
Wij zouden het zeer op prijs stellen als u aan deze actie mee wilt werken. Dat kan door het invullen van een vragenlijst. Dit kost u ongeveer 10 minuten. Klik op de link hieronder en u kunt direct beginnen met invullen.
Consument en de Zorg is een initiatief van de Nederlandse Patienten Consumenten Federatie (NPCF).
U ontvangt deze mail omdat u contact heeft gehad met het Meldpunt Consument en de Zorg. Wanneer u geen mail van het meldpunt wilt ontvangen, verzoeken wij u dit aan ons te melden. We zullen dan uw e-mail adres uit ons bestand verwijderen.
Bij voorbaat dank voor het invullen van de vragenlijst!
Met vriendelijke groet,
Atie Schipaanboord,
adjunct directeur NPCF
|