Parkinson Vereniging

Forum Parkinson Vereniging
Het is nu do maart 28, 2024 4:16 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Effe voorstellen
BerichtGeplaatst: wo maart 13, 2013 9:03 pm 
Offline

Geregistreerd: wo maart 13, 2013 8:48 pm
Berichten: 4
Hallo allemaal !

Het zal voor korte duur zijn, maar wilde me toch even voorstellen. Marcel, 46 jaar, 8 jaar Parkinson, zwaar gokverslaafd, totale inboedel verkocht daarvoor, sinds een jaar werkloos, vriendin sinds 4 weken vertrokken, huurschuld, Eneco schuld, Internet, telefoon afgesloten, geen geld meer, niet meer ziektekosten verzekerd, 4 maanden kiespijn (geen geld voor de tandarts), en als klap op de vuurpijl....behoorlijk depressief.
Bij diverse instantie's voor hulp aangeklopt, maar ja, dat soort dingen kosten geld en je raadt het al............inderdaad.
Zo, dat is in een notedop mijn verhaal.....nou de volgende dan maar.

-Marcel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Effe voorstellen
BerichtGeplaatst: do maart 14, 2013 8:10 am 
Offline

Geregistreerd: di apr 01, 2008 7:30 pm
Berichten: 126
Woonplaats: Sprang-capelle
Hoi Marcel,
Ik kan alleen maar zeggen heel veel sterkte,
ik hoop dat je dit met iemand kan bespreken,neuroloog of parkinson verpleegkundige?
Gr. Anita


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Effe voorstellen
BerichtGeplaatst: za maart 23, 2013 8:57 pm 
Offline

Geregistreerd: wo maart 13, 2013 8:48 pm
Berichten: 4
Hoi Anita,

geen van allen, de neuroloog vind het "vervelend voor me". Zit de hele dag te internetten, eet 2 boterhammen per dag en drink een blikje bier. Ben 30 kilo afgevallen in een jaar tijd, vel over been nu. Maar goed, niemand heeft het eeuwige leven.....Ik loop nu wel bij budgetbeheer, dus de rekeningen worden weer betaald..
Ik geloof niet dat dit forum is bedoeld is voor dit soort verhalen, dus hier laat ik het maar bij.

Prettig weekend,

-Marcel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Effe voorstellen
BerichtGeplaatst: zo maart 24, 2013 1:37 pm 
Offline

Geregistreerd: do nov 04, 2010 4:32 pm
Berichten: 9
hoi Marcel,

Die situatie die je schrijft is dat allemaal gekomen door het gebruik van p medicatie?
Als dat zo is dan laten ze je wel mooi aan je lot over.
Het zijn net drugs dealers, als je eenmaal er aan vast zit is er bijna geen weg meer terug.
Ik vind het verschrikkelijk om dit te moeten lezen, van wat er met jou gebeurt is.
En wat ik helemaal schandalig vind, dat van het parkinsonteam geen een staat is om je te helpen of te begeleiden.

groetjes en het beste gewenst, Vera


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Effe voorstellen
BerichtGeplaatst: zo maart 24, 2013 2:31 pm 
Offline

Geregistreerd: wo maart 13, 2013 8:48 pm
Berichten: 4
Hoi Vera,

ja, door de Requip. Ben wel in "behandeling" bij Brijder voor de gokverslaving. Want men vind dat dat moet stoppen zodat de schuldeisers wel hun geld krijgen, dat is wel belangrijk vinden ze. Hoe ik verder moet zal ze een zorg zijn. Heb al vergaande plannen om eruit te stappen, ik ben er wel een beetje klaar mee allemaal. Vind het knap hoe mensen met Parkinson kunnen leven, petje af. Mij lukt het niet. Niemand om tegenaan te kletsen, iedereen heeft me laten barsten. Ik typ dit niet om zielig te doen hoor, zijn gewoon keiharde feiten. En maar staren........staren naar dat touw aan het plafond. Elke keer stel ik het uit, maar merk wel dat ik de lat steeds lager leg. Ben een week met de medicijnen gestopt, er stond in de bijsluiter dat je er een hartstilstand door kon krijgen. Een week wachten daarop, niks gebeurd ...Ik ben er maar weer mee begonnen, want dat trillen werd echt irritant. Ik wens iedereen sterkte met zijn of haar ziekte, en een prettige zondag.

Met vriendelijke groet,

-Marcel


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling