Parkinson Vereniging

Forum Parkinson Vereniging
Het is nu do maart 28, 2024 7:40 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr dec 17, 2010 3:07 pm 
Offline

Geregistreerd: di apr 08, 2008 10:36 am
Berichten: 261
Woonplaats: wassenaar
Van Parkinsonplaza gecopieerd Hans Bogers
Agis en de Postcodeloterij


Eenvoudig bezuinigen op je zorgverzekering

Ingezonden door Irene van Rooijen


Zorgverzekeraar Agis biedt parkinsonpatiënten een verzekering aan. Die collectiviteit geeft een korting van 3% op de basisverzekering en 5% op de aanvullende verzekering. Altijd fijn een korting maar echt geweldig is dat niet.

Deze week kwam ik er achter dat wanneer ik de collectiviteit van de Parkinson Vereniging inruil voor de Agis-collectiviteit van de Postcodeloterij het kortingenverhaal ineens heel anders wordt. Ineens krijg ik dan 7% korting op de basisverzekering en 20% op de aanvullende verzekering!
Natuurlijk wilde ik niet over een nacht ijs gaan. De klantenservice mailde mij dat de collectiviteit geen betrekking heeft op eerder afgegeven vergoedingen of machtigingen. Er werd mij verzekerd dat er verder inhoudelijk niets aan mijn polis verandert, alleen profiteer ik van de grotere korting op de maandpremie.

Geef ik vóór 24 december aan mijn polis te veranderen, dan ben ik vanaf 1 januari géén parkinsonpatiënt meer, maar doe ik mee met de Postcodeloterij. (Aan de telefoon lieten ze me overigens weten dat ik niet daadwerkelijk lid hoef te zijn van de Postcodeloterij om deze korting te krijgen).

Parkinsonpatiënten zijn over het algemeen geen snelle beslissers maar hier hoefde ik toch niet lang over na te denken. En ………misschien koop ik nog wel een lot!!!!!!!!!

_________________
met frisse tegenzin accepterend wat niet meer kan en nu de energie richtend op wat nog wél kan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di dec 21, 2010 12:21 am 
Offline

Geregistreerd: wo dec 01, 2010 7:54 pm
Berichten: 7
Ben wel lid van de postcodeloterij, maar vind het moeilijk om over te stappen, ben altijd bang dat er dingen waar ik nu gebruik van maak, ineens niet meer van toepassing zijn bij de nieuwe zorgverzekeraar, maar het is wel heel aantrekkelijk,

vrouw van......


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo dec 26, 2010 12:38 am 
Offline

Geregistreerd: zo jun 13, 2010 10:04 pm
Berichten: 24
Ik heb kennelijk iets gemist. Biedt de Parkinsonvereniging haar leden via een collectief korting op een zorgverzekering?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 12:12 pm 
Offline

Geregistreerd: do apr 03, 2008 9:44 pm
Berichten: 33
Woonplaats: Gouda
Toen ik enige jaren geleden overstapte naar AgisZorgverzekering was ik al lid bij de postcode loterij. In verband met collectiviteitskortingen werd mij bij de overstap naar diverse lidmaatschappen gevraagd. Ik wilde de collectiviteit van de patientenvereniging gebruiken. De Agismedewerker raadde mij dit af en liet me in een eenvoudig sommetje zien dat ik, ook zonder ooit iets te winnen, met de collectiviteit van de Postcode loterij een stuk goedkoper uit was.
Het maakt voor de vergoedingen, waar je recht op hebt en nodig hebt, echt helemaal niets uit vanuit welke collectiviteit je een korting krijgt bij Agis. Uit ervaring kan ik je dit "verzekeren". Het maakt wel uit voor je eigen portemonnee!
Agnes


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 11:39 pm 
Offline

Geregistreerd: zo okt 19, 2008 9:16 pm
Berichten: 68
Woonplaats: ZH - N
Hallo Agnes,

Mijn ervaring is dus tot nu toe exact hetzelfde. Helaas wist ik dit niet eerder. Er is dus geen enkel voordeel aan de collectiviteit van de Parkinsonvereniging!!

groet.

Irene


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling