hallo Klaaske,
Ook ik ben onder behandeling van een neurologe in opleiding. Tot mijn volle tevredenheid.
Toen ik de eerste keer op het neurologisch spreekuur kwam`ben ik door haar en de neuroloog onderzocht. Vervolgens werd mij netjes gevraagd of ik er problemen mee had om bij de neurologe in opleiding onder behandeling te blijven. In principe had ik dat niet.
Ik kan haar altijd bellen als er vragen of problemen zijn. Zij overlegt met de neuroloog als het nodig is. Ik vind haar een prettige arts bij wie ik een goed gevoel heb.
Nu ben ik nog niet zo lang patient. Ik kan me voorstellen dat je graag een neuroloog met veel Parkinsonervaring zoekt als het slechter gaat.
Natuurlijk moet iedereen voor zichzelf de keuze voor een arts maken, maar ik ben het met Koos eens dat een arts in opleiding ook ervaring met Parkinson patienten moet krijgen.
Ik ben zelf ook twintig jaar geleden als groentje in een medisch vak begonnen en weet hoe belangrijk het is om vertrouwen van mensen en in jezelf te krijgen. Het helpt zeker niet als je de weinig vleiende titel van "zo'n assistentje" krijgt.
Trouwens, ik gebruikte ook sifrol, 3dd 6 tabletjes. Ben nu sinds een dag overgestapt op de sifrol met verlengde afgifte, die ik 's ochtends inneem. Ben benieuwd of het verschil maakt.
Met vriendelijke groet, Hannie